vrijdag 23 januari 2015

Het regent bijna nooit.

Tja zoals de titel reeds meld.
Afgelopen tijd weinig gefietst. Met de velomobiel fietste ik ook met de nachtdienst echter dat doe ik nu niet met de open fiets. Toch heb ik het voor elkaar om ondertussen al 4x nat te regenen.
Is dat op zich bijzonder ? nee totaal niet maar het zijn de momenten dat ik op mijn fietsje lig te mopperen. Ofwel ik zit echt af te tellen... pff dan is 6 maanden toch wel lang voor een ongeduldig persoon. en als er dan door de collega's wordt gevraagd heb je je fiets al....grrrrr..
Maar goed Mei is niet zo ver meer weg :-(.
Als mijn fiets op tijd komt gaat ik in ieder geval proberen deze op tijd in elkaar te hebben om deze mee te nemen naar het circuit van Assen.
Eind Mei zijn hier de Ducati Club Races en wil in de avonduren eens kijken wat voor tijd ik in de fiets zou neerzetten. maar goed nog steeds een afwachtende houding dus. En feitelijk niets bijzonders te melden..

Ook zit ik zo nu en dan internet af te struinen en waarempel ik kwam een foto tegen van een Milan in onderdelen in de staat dat deze ook zal worden afgeleverd..
Alleen de mijne wordt uiteraard geel van kleur..

8 opmerkingen:

  1. Ach ja.....Mooi Geel Is Niet Lelijk hè.

    Alhoewel ik wit met zwart ook niet verkeerd vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja Wim ik heb een beetje een geel tik dus dat is echt mijn kleurtje.
      Zie ook: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-SPCLRZ6T.jpg
      of http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-6DCNPVPL.jpg
      geel is prachtig :-)

      Verwijderen
  2. Zeeland krijgt er in ieder geval een heel bijzondere fiets bij !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker...ik fiets wel weer langs tegen die tijd Wim !
      Maak jij trouwens nog kilometers in de Quest ?

      Verwijderen
  3. Hoi Richard,

    Leuk puzzeltje zo! Maar eh........ik zie maar 2 wielen op deze foto, je krijgt er toch wel 3 neem ik aan? :-)
    Wel een uitdaging om zelf je fiets te monteren, je leert in één keer de fiets goed kennen!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het achterwiel staat op de achtergrond denk ik..
      Of misschien wordt het een glij-ijzer voor de winter.
      Ik denk persoonlijk dat de uitdaging wel mee valt ik heb al meer gebouwd :-) al zat er dan meestal nog een motorblok in. het is op zich inderdaad reuze handig dat je precies ieder boutje weet te vinden.

      Verwijderen
  4. Dat is een mooi project,bouwtijd 5 werkdagen....schatting
    Veel plezier na het wachten.

    Gr
    Rudolf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep ik hoop hem inderdaad snel in elkaar te hebben maar dat gaan we wel zien.
      Wat dat aangaat is het nu vervelend zonder velomobiel :-(

      Verwijderen